آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل آکدنیز وان Akdeniz Van Hotel

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی

هتل آکدنیز وان هتل آپارتمان سه ستاره در قلب وان است و در نزدیکی مراکز خرید مشهور این شهر مانند آیدین پریهان قرار دارد. Akdeniz Van Hotel یک هتل میان رده است. در این مقاله از گشت رویایی در مورد هتل آکدنیز بیشتر خواهیم خواند. با ما همراه باشید.

اطلاعات کامل و امکانات اتاق های هتل رئال آکدنیز وان

امکانات هتل: Wi-Fi رایگان صبحانه رایگان پارکینگ رایگان خدمات خشکشویی سرویس اتاق محیط مخصوص مناسب برای کودکان


نمای بیرونی هتل در شب



سالن غذا خوری هتل آکدنیز با تلویزیون

سالن غذاخوری هتل


میز صبحانه هتل شامل سبزیجات و نوشیدنی ها

میز صبحانه هتل 



آدرس، لوکیشن و شماره تلفن هتل آکدنیز شهر وان

آدرس هتل آکدنیز: Bahçıvan, Meydan 2. Sk., 65130 İpekyolu/Van, Türkiye شماره تماس هتل آکدنیز: 0904322122323

جاذبه های گردشگری و اماکن گردشگری نزدیک به هتل آکدنیز شهر وان

پارک آبی چاغداش مرکز خرید وان خیابان جمهوریت مسجد اولو جامی وان مرکز خرید یر التی ای وی ام

قیمت و رزرواسیون هتل آکدنیز وان در ترکیه

قیمت رزرو تور و هتل آکدنیز وان با توجه به زمان و شرایط متفاوت است. برای مثال زمان سفر شما و یا نوع اتاقی که انتخاب میکنید در هزینه های شما تاثیرگذارند. شما میتوانید هم اکنون از آژانس هواپیمایی گشت رویایی استعلام بگیرید. گشت رویایی مجری و کارگزار تور های وان با بهترین شرایط پرداخت شماره تماس: 026-34109 www.gashteroyayi.com

نظرات، پیشنهادات و انتقادات کاربران از Akdeniz Van Hotel

کاربر 1: این یکی از بدترین «هتل‌هایی» بود که من هم تا به حال بوده‌ام. اتاق هایم بوی بدی می داد. ملحفه ها کثیف بود، آب گرمی برای دوش گرفتن وجود نداشت. توالت هم خوب کار نمی کرد. کارکنان نیز چندان خوش برخورد نبودند. اگر می توانستم یک اتاق خالی در هتل دیگری پیدا کنم، هرگز به این مکان نمی آمدم. کاربر 2: یک هتل عالی مقرون به صرفه در وان. اتاق ما بزرگ بود با یک تخت راحت، بهترین دوش که در بیش از یک ماه گذشته در ترکیه داشته ایم و ساکت بود. پذیرایی دوستانه. در طبقه اول یک دستگاه چای خوری برای کمک به خودتان وجود دارد. وای فای عالی در راهرو بوی دود می آید، اما ما توانستیم پنجره را باز کنیم و اتاق خوب بود. تخت روی آن یک لحاف دارد (همه هتل ها این را ندارند). نزدیک جاده های شلوغ اصلی که در آن زندگی اتفاق می افتد اما هیچ صدای بیرونی شبانه به جز مسجد نداشتیم. کاربر3: ما دو شب در این هتل می مانیم و همه چیز خوب بود ... پرسنل آنها بسیار صمیمی بودند ... اتاق ما گرم بود و هر بار وای فای در دسترس بود ... با تشکر از میزبانی شما. اگر شما هم تجربه اقامت در هتل آکدنیز وان را دارید، لطفا نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران