آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل بویوک اورارتو وان

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی صدف

آیا به دنبال یک هتلی با امکانات کامل و دسترسی آسان به جاذبه‌های شهر هستید؟ آیا می‌خواهید در هنگام سفر کاری‌تان، در یک هتلی با اتاق‌های راحت و منحصر به فرد اقامت کنید؟ هتل بویوک اورارتو، واقع در قلب شهر وان، با امکانات بی‌نظیر خود، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. هتل بویوک اورارتو یک هتل چهار ستاره است که به دلیل واقع شدن در بخش مرکزی شهر وان، دسترسی عالی به اماکن مختلف شهر را داراست. با 75 اتاق زیبا و جذاب، این هتل به شما اقامتی راحت و بی‌نظیر را در قلب شهر می‌دهد.

هتل 4 ستاره بویوک اورارتو; یک انتخاب اقتصادی در قلب شهر وان

اطلاعات کامل و جامع در مورد هتل بویوک اورارتو وان

هتل بویوک اورارتو یک هتل 4 ستاره است که درشهر وان واقع شده است. این هتل در بخش مرکزی وان است و از همین رو دسترسی عالی به سایر قسمت های شهر دارد. این هتل دارای 75 اتاق است. سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی و میزکار امکاناتی است که در هر اتاق وجود دارد. سشوار، لوازم آرایش رایگان و ملحفه حمام نیز در اتاق ها موجود است. 


تصویری از هتل بویوک اورارتو از نمای خارجی


شما می توانید از طریق رستوران هتل گزینه های غذایی خود را انتخاب کنید. امکانات پارکینگ شامل یک پارکینگ در محل است. این هتل برای مهمانانی که برای کاری سفر می‌کنند، دارای اتاق‌های کنفرانس/جلسه و یک مرکز تجاری است. دسترسی به اینترنت در سراسر هتل فقط در اتاق ها در دسترس است. استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد که می توانید در آنجا شنا کنید و سرگرم شوید.

بیشتر بخوانید: هتل هالدی


خدمات و امکانات هتل بویوک اورارتو وان

پذیرش 24 ساعته سرویس اتاق 24 ساعته مرکز تجاری کافه اتاق های کنفرانس سالن ورودی/لابی وای فای رایگان سالن ورزش آرایشگاه بار هتل گاوصندوق هتل استخر سرپوشیده سرویش خشک شویی کلوپ شبانه پارکینگ استخر رستوران سرویس اتاق اسنک بار تراس وای فای در مناطق عمومی (لابی) امکانات اتاق های هتل: تهویه مطبوع وان حمام (در صورت درخواست) گرمایش مرکزی سشوار مینی بار پنجره های قابل باز شدن رادیو تلویزیون ماهواره ای دوش تلفن تلویزیون وای فای همچنین در هتل بویوک اورارتو خدمات ویژه ای برای نگهداری کودکان ارائه می شود. این هتل دارای اسپا و سوناست.

بیشتر بخوانید: لیست تمامی هتل های وان


آدرس، لوکیشن و شماره تلفن هتل Buyuk Urartu

آدرس: Cevdet Paşa, Cumhuriyet Cd. No:60, 65150 İpekyolu/Van, Türkiye جهت مشاهده لوکیشن هتل بویوک اورارتو کلیک کنید. شماره تماس Buyuk urartu Van: 904322120660


نزدیک ترین اماکن و جاذبه های دیدنی به هتل بویوک اورارتو

خانه های وارونه در وان (Ters ev van İpekyolu Belediyesi) ایپک پارک تئاتر وان Van State Theater Garipler Mezarlığı odhfhk پارک şehit polis Ahmet çam parki مراکز خرید وان


روش آسان و سریع رزرواسیون هتل بویوک اورارتو

جهت رزرو آسان و سریع هتل در شهر وان همین حالا تماس بگیرید. گشت رویایی کارگزار و مجری تور های زمینی شهر وان با بهترین شرایط پرداخت برای شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بشتر همین حالا تماس بگیرید. شماره تماس: 34109-026 همچنین می توانید از طریق www.gashteroyayi.com همین حالا با پکیج تور خود را رزرو کنید.


نزدیک رین رستوران ها به هتل بویوک اورارتو

رستوران آیسان او یمکلری | Asiyan Ev Yemekleri رستوران حاجی اوغلو کبابسیس | HACIOGLU KEBAPCIS کافه کمپانی | Cafe COMPENY بیر اورکه کاوورما | BIRKOC KAVURMA رستوران الیت | Elite Van Restaurant رستوران مرکزیت لوکانتاشی | MERKEZ ET LOKANTASI


قوانین هتل بویوک اورارتو برای مهمانان

Check in: بعد از ساعت 12:00 Check out: قبل از ساعت 12:00 حیوانات خانگی مجاز نیستند سیگار کشیدن در اتاق ممنوع است نوزادان تا 2 سال رایگان هستند. 1 کودک (فرزندان) زیر 6 سال در هر اتاق رایگان است

نظرات کسانی که در هتل بویوک اورارتو اقامت داشتند:

کاربر 1: سرویس 0/10 اتاق ها تمیز نیستند. ملحفه هایم بوی سیگار می دهد انگار شسته نشده است. در کل خیلی کثیف است و اصلا به قیمتش نمی ارزد. کاربر2: با سلام و آرزوی سلامتی و گذراندن اوقاتی خوش، چهار شب با خانواده در این هتل اقامت داشتم (مهر 1402). موقعیت مکانی عالی - از نظر برخورد پرسنل، صبحانه عالی و متنوع بود، اتاق ها بزرگ و روشن بود، اما نور شب ضعیف بود. خیلی تمیز نبود و سرویس دهی کمی ضعیف بود همراهانم یک موش را در اتاق دیده بودند، نور کافی در راه به طبقات نبود. کاربر 3: اصلا به قیمتش نمی ارزد. اگر شما هم تجربه اقامت در هتل بویوک اورارتو را داشتید، لطفا نظرات خود را برای ما کامنت بگذارید.

www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران