آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل ددمان وان 2023 Dedeman Hotel

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی صدف

هتل ددمان شهر وان (Dedeman Van Hotel) یکی از معروف‌ترین هتل‌های منطقه وان در شرق ترکیه است. این هتل رده‌بندی ۵ ستاره دارد و در مکانی بسیار مناسب و دسترسی آسان در قلب شهر قرار دارد. طراحی هتل ددمان شهر وان بسیار مدرن و زیباست. اتاق و سوئیت ها مجهز به تمامی امکانات رفاهی و لوکس است که با توجه به طراحی هتل، اکثر اتاق‌ها از منظره‌ای به شهر و کوهستان‌های اطراف برخوردار هستند. 

 امکانات و خدماتی که هتل ددمان شهر وان ارائه می‌دهد شامل رستوران‌ها، باشگاه، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل و پارکینگ اختصاصی می‌باشند. همچنین این هتل امکانات و خدماتی مانند خدمات اتاق، خودپرداز بانکی، خدمات توریستی و حمل و نقل رایگان بین فرودگاه و هتل را نیز برای مسافران فراهم می‌کند.


محبوب ترین امکانات هتل ددمان وان Dedeman hotel

برخی از امکانات محبوب هتل ددمان وان Dedeman hotel عبارتند از: ۱. اتاق های راحت و مدرن با تهویه مطبوع ۲. رستوران های با منوی متنوع و غذاهای خوشمزه ۳. استخرهای سرپوشیده و باز، جکوزی و سونا برای تفریح و استراحت (3 استخر) ۴. سالن های ورزشی کامل تجهیز شده با دستگاه های تمریناتی مدرن 

سرویس اتاث خواب هتل ددمان واقع در شهر زیبا و توریستی وان

۵. سرویس اتاق ۲۴ ساعته و خدمات نظافتی ۶. اتاق های کنفرانس برای برگزاری جلسات و همایش ها ۷. خدمات نگهداری از کودکان بازی های داخلی و فضای باز ۸. خدمات پارکینگ و خودروی لیموزین ۹. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل ۱۰. صبحانه ویژه و منوی کودکان ۱۱. فروشگاه های هتل برای خرید هدایای سوغاتی و لوازم جانبی ۱۲. خدمات آرایشی و زیبایی ۱۳. خدمات ماساژ و مراقبت از بدن ۱۴. امکانات برای معلولان و سالمندان ۱۵. خدمات تاکسی و ترانسفر به فرودگاه


لیست رستوران های داخل هتل ددمان

رستوران Turkuaz صبحانه * نهار * شام * عصرانه * چای گزینه های غذایی: حلال * کوشر * گیاهخواری

قوانین هتل ددمان وان

Check in: 24 ساعت در دسترس است Check out: از ساعت 12:00 ظهر تا 12:00 شب ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

دسترسی ها و جاذبه های گردشگری اطراف هتل ددمان وان

خانه های قدیمی وان قلعه وان استادیوم وان گنچلیک موزه شهر وان

نظرات کاربران درمورد هتل ددمان وان



کاربر 1: من عاشق هتل ددمان هستم! این سومین بازدید من است و نمی توانم از خدمات مشتری آن ایراد بگیرم. هتل کمی قدیمی است اما هنوز اتاق ها و تمیزی و غیره زیبایی اصلی این هتل کارکنان است. من عاشق این هتل هستم شگفت انگیز است!!!!! پنج ستاره برای این هتل برای کارکنان عمدتا!!! کاربر 2: با تشکر از همه کارکنان برای مهمان نوازی خوب، تجربه عالی در هتل ددمان، اولین هتل انتخابی من برای بازدید بعدی از وان خواهد بود.


لیست کاملی از هتل های شهر وان را در مجله گردشگری شهر وان می توانید بخوانید.


gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران