آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل شانگری لابسفروس (Shangri- La Bosphorus)

نویسنده : تیم تولید محتوا گشت رویایی

استانبول شهری است که با گردش در آن وجود ملیت های گوناگون را در آن مشاهده خواهید کردکه هرکدام نگاه و دیدگاه های متفاوتی نسبت به این شهر تاریخی از خود نشان می دهند. شور و نشاط مردم در نقاط پرجاذبه و گردشگرانی که با ذوق فراوان از دیدنی ها بازدید می کنند، زندگی سرشار از امید و شادمانی مردم را به خوبی القا خواهد کرد.

هتل 5 ستاره لوکس شانگری لا بسفروس از لحاظ موقعیت مکانی فاصله تقریبا نزدیکی با میدان تکسیم دارد که دسترسی مناسبی را به مراکز خرید استانبول فراهم می نماید. شانگری لا بسفروس در زمان ساخت به عنوان بهترین هتل استانبول شناخته شده است.




اطلاعات کامل در مورد امکانات و رزرواسیون هتل شانگری لا بسفروس در استانبول

هتل شانگری لابسفروس چه امکانات و خدماتی را ارائه می نماید؟


شهر استانبول سرشار از جاذبه های گردشگری گوناگونی است که سالانه هزاران بازدید کننده برای گردش و تماشای زیبایی های خیره کننده آن به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا انتخاب می گردد. به نحوی که اگر بخواهید از تمام اماکن تاریخی و تفریحی این شهر جذاب بازدید کنید با کمبود وقت رو به رو خواهید شد. شانگری لا بسفروس در سال 2013 به عنوان بهترین هتل استانبول توسط یک شرکت هنگ کنگی به نام شانگری ساخته شد. این هتل دارای 6 طبقه و 186 اتاق و سوئیت است که هر کدام دارای مساحت، امکانات و چشم انداز متوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. ترانسفر فرودگاهی از امکانات ویژه هتل است که با پرداخت مبالغ اضافه در اختیار مسافران قرار می گیرد. افرادی که به وسیله خودرو شخصی به استانبول سفر می کنند نیز می توانند بصورت رایگان از پارکینگ اختصاصی هتل بهره مند گردند.


گشت و گذار در استانبول فرصت مناسبی را برایتان ایجاد می کند تا با افراد گوناگونی آشنا شوید و در مورد فرهنگ و تمدن، آداب و رسوم کشور خود گفت و گو کنید. تماشای آثار تاریخی، بازدید از مراکز خرید و قدم زدن در این شهر متمدن، تاثیر فوق العاده بی نظیری در شما ایجاد می کند  و مرور خاطرات آن تا سالها برایتان لذت بخش خواهد بود. ترانسفر فرودگاهی هتل شانگری لابسفروس یکی از مهم ترین خدماتی است که با پرداخت مبالغ اضافه، می توانید از آن بهره مند شوید. استخر سرپوشیده هتل به همراه خدمات اسپا و ماساژ، بهترین روش جهت رفع خستگی به شمار می رود و می تواند نشاط و سرزندگی را به شما بازگرداند. باشگاه بدنسازی هتل شانگری لابسفروس به وسایل مدرن و پیشرفته مجهز شده و با دسترسی مناسب در تمام مدت روز، در اختیار افراد علاقه مند به ورزش قرار می گیرد.


پول غیر رایج کشور ترکیه را به همراه دارید و نمی دانید چگونه آن را تبدیل کنید؟ نگران این موضوع نباشید، هتل شانگری لا بسفروس مشکل شما را به نحو احسن حل کرده است. با مراجعه به با جه های تبدیل ارز در قسمت لابی هتل، در کم ترین زمان ممکن، با خیالی آسوده، اغرز مورد نیاز خود را دریافت نمایید. تمام بخش های هتل به اینترنت پر سرعت مجهز شده که بصورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. خشکشویی هتل شانگری یکی از دیگر از امکاناتی است که در قبال پرداخت هزینه می توانید بهره مند شوید.

پرسنل پذیرش هتل به زبان های ترکی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی و روسی مسلط هستند. در بخشی از این هتل اتاق های مخصوص استعمال سیگار تعبیه شده تا افراد سیگاری بتوانند  با خیال راحت و بدون ایجاد مزاحت لحظات خوبی را تجربه کنند. برای دسترسی به هتل شانگری می توانید با استفاده از قطار در ایستگاه کاباتاش پیاده شده و در کمتر از 5 دقیقه به این مجموعه برسید. همچنینن ایستگاه مترو میدان تکسیم، حدود 1.5 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با استفاداده از آنن دسترسی به سایر نقاط شهر نیز به راحتی صورت می گیرد.


انواع اتاق های هتل شانگری لا بسفروس

هتل لاکچری شانگری لابسفروس 186 سوئیت و اتاق دارد و محیطی سرشار از آسایش و راحتی را برای خانواده ها و زوج های جوان به ارمغان آورده است.

Deluxe Room

این اتاق ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال را در محیطی به مساحت 50 متر مربع ایجاد کرده و دارای یک تختخواب دبل می باشد. همچنین چشم انداز این اتاق مشرف به شهر است.

Premier Room

این اتاق 42 متر مربع مساحت دارد و ظرفیت مناسبی برای اقامت 2 بزرگسال فراهم کرده و همچنین دارای یک تختخواب دبل و مننظره ای رو به دریا است.

Premier Twin Room

اتاق تویین دارای ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال است. دو تختخواب سینگل و چشم انداز دریا را برای مهمانان فراهم کرده است.

Terrace Bosphorus Room

این اتاق ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال را در محیطی به مساحت 42 متر مربع ایجاد کرده و دارای 1 تختخواب دبل و منظره ای مشرف به دریا می باشد.

Executive Suite

این اتاق 80 متر مربع مساحت دارد و دارای 2 اتاق خواب، یک تختخواب دبل و چشم انداز رو به دریا است.

Barbaros Suite

این سوئیت 120 متر مربعی دارای 2 اتاق، 1 تختخواب دبل و 1 مبل تختخواب شو از امکانات آن محسوب می گردد و ظرفیت مناسب جهت اقامت 2 بزرگسال را فراهم می نماید.



مراکز خرید نزدیک به هتل شانگری لا بسفروس

بازار بشیکتاش (Boyuk Besiktas Bazari)

بازار بشیکتاش، شنبه بازاری است که در آن می توانید کلیه وسایل مورد نیاز خانوار مانند سبزی تازه، ماهی تازه و گوشت، مواد پروتئینی و لباس ها را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. کمتر گردشگری از وجود این بازار مطلع است، به نحوی که با گردش در آن  چند ساعتی می توانید سرگرم شوید و لحظات خوشی را برای خود خلق کنید. اگر قصد خرید اقتصادی و مقرون به صرفه را دارید، می توانید اجناس را با پایین ترین قیمت نسبت به سایر مراکز خرید، تهیه نمایید. 

به محض ورود به این بازار فضای کاملا محلی توجهتان را جلب خواهد کرد. انواع خشکبار، سبزی تازه، ادویه جات و انواع و اقسام ترشی در این بازار به فراوانی یافت می شود. ماهی در این بازار بصورت پاک کرده و خرد شده و تازه به دست مشتریان می رسد. علاوه بر ماهی ، سایر محصولات دریایی دیگر به صورت پخته شده و سرخ شده در این مکان به مشتریان عرضه می شود.

قهوه از دیرباز یکی از نوشیدنی های محبوب مردم ترکیه محسوب شده است. به نحوی که در جای جای این بازار تاریخی می توانید به انواع و اقسام مدل های آن را خریداری نمایید. پس از گشت و گذار و خرید از این مجموعه برای انرژی گرفتن و رفع خستگی سفارش یک غذای محلی در رستوران های بازار بشیکتاش می تواند فوق العاده دلچسب باشد.

طبقه دوم این بازار محلی مجموعه ای از فروشگاه های لوازم تزینی، وسایل آشپزخانه، لوازم شیرینی پزی و انواع مغازه های فروش شکلات و خوراکی های خوشمزه که فروشندکان آنها رابرای امتحان کردن به بازدید کنندگان تعارف می کنند.

شنبه ها از صبح زود تا 7 بعد از ظهر می توانید به این بازار بروید.

بازار محلی بشیکتاش در یک پارکینگ طبقاتی قدیمی در خیابان نوزتیه واقع شده است که می توانید از طریق خط m2 خود را به عثمان بی رسانده و از آنجا با پیاده روی 20 دقیقه ای به این بازار دسترسی پیدا کنید.



موقعیت و لوکیشن هتل شانگری لا بسفروس

برای مشاهده موقعیت برروی هتل شانگری لا بسفروس  کلیک نمایید.


چگونه می توانیم انواع تورها را در سریع ترین زمان رزرو کنیم؟

با مراجعه به سایت www.gashteroyayi.com انواع تورها به همراه تاریخ و برنامه سفر ثبت شده است که با توجه به این اطلاعات می توانید روز و تاریخ سفرتان را انتخاب کرده و جهت مشاوره رایگان و رزرو تور با شماره 02634109 تماس حاصل فرمایید.

نظرات افرادی که در این هتل اقامت داشتند

برخی از مسافران از عملکرد پرسنل و امکانات عمومی هتل، اعلام رضایت کرده اند و همچنین اظهار داشتند که هتل شانگری را برای سفرهای بعدی به استانبول انتخاب خواهند کرد. این هتل از نظر تمیزی در جایگاه خوبی واقع شده و سرویس های روزانه اتاق دها به موقع انجام شده است.

www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران