آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل ماریوت استانبول (Istanbul Marriott Hotel Sisli)

نویسنده : تیم تولید محتوا گشت رویایی

استانبول به عنوان پر جاذبه ترین شهر ترکیه، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان نیز شناخته می شود که همواره برای ایرانیان از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار بوده است. با توجه به طیف وسیع آثار و بناهای تاریخی و گردشگری این شهر، بازدیدکنندگان برای تماشای تمام جاذبه های دیدنی، با چالش کمبود وقت رو به رو هستند. در این مقاله قصد داریم یکی از هتل های 5 ستاره استانبول را مورد بررسی قرار دهیم.




اطلاعات کامل و رزرواسیون هتل 5 ستاره ماریوت استانبول در ترکیه

هتل ماریوت چه امکانات و خدماتی را ارائه می نماید؟

هتل 5 ستاره ماریوت، امکانات مناسبی را متناسب با نرخ رزرو به مهمانان ارائه می نماید که در نوع خود می تواند قابل قبول باشد.

ترانسفر فرودگاهی یکی از مناسب ترین خدماتی است که هتل ماریوت در قبال دریافت مبالغ ارائه می نماید. سفر با خودرو شخصی می تواند از حیث اختیار عمل و توقف های پیاپی بسیار لذت بخش و مسافرتی را با خاطراتی به یاد ماندنی برایتان رقم بزند، از این رو اگر به وسیله اتومبیلتان به استانبول می روید، این نکته را مدنظر قرار دهید که پارکینگ اختصاصی هتل ماریوت با امنیت و ظرفیت بسیار بالا و دسترسی فوق العاده بی نظیر می تواند شرایط مطلوبی را برایتان فراهم کند، در نتیجه شما می توانید با پرداخت هزینه اضافه از آن بهره مند شوید. پارکینگ هتل ماریوت برای افراد دارای معلولیت جسمانی نیز مناسب سازی شده و مسیرهای قابل دسترسی به وسیله ویلچر را ایجاد کرده است.


این هتل به آسانسور مجهز شده ودر تمام یبقات نیز توقف دارد.اینترنت پر سرعت بی سیم به صورت بی سیم در همه بخش های هتل از جمله لابی و اتاق ها تعبیه شده و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.بیشتر مهمانانسرزنده نگه دارد دغدغه تمیز نگه داشتن البسه خود را دارند که این مشکل به لطف خشکشویی هتل ماریوت به میزان قابل توجهی رفع شده است که با پرداخت هزینه اضافه می توانند از این خدمات بهره مند شوند. شهر استانبول یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری دنیا را به خود اختصاص داده که هر بازدید کننده ای با تماشای این همه زیبایی لذت کافی را خواهد برد. به همین جهت با قدم زدن در این شهر رویایی فرصت آشنایی با افراد خوش ذوق، خونگرم و مهمان نواز افزایش پیدا خواهید کرد. 

برای بازدید از تمام اماکن دیدنی به چند روز زمان احتیاج پیدا می کنید که صد در صد ارزش وقت گذاری دارد. پس از یک روز پرهیجان و نشاط آور حاصل از تفریح و گردش، اکنون وقت آن رسیده تنی به آب  بزنید و خستگی را از جسم و روح خود پاک کنید. استخر سرپوشیده به همراه خدمات کامل اسپا می تواند تا حد زیادی شما را سرحال کند.

تراس هایی را برای ساختمان هتل تعبیه شده تا افراد با قرار گیری در آنها بتوانند مناظر فوق العاده جذابی را نظازه گر باشند. اتاق همایش هتل، با مساحت حدود 1300 متر، محیطی بسیار مناسب برای افرادی که قصد برگزاری کنفرانس های علمی و جلسات اداری را دارند بسیار مناسب خواهد بود. در بخش لابی هتل، فضایی برای نگهداری چمدان های مسافران در نظر گرفته شده تا با خیال آسوده، در امنیت کامل از وسایل با ارزش مهمانان نگهداری شود. سالن زیبایی هتل با کادری حرفه ای،ارائه دهنده انواع خدمات آرایشی به مشتریان می باشد.

هتل ماریوت در 24 ساعت شبانه روز مهمانان را مورد پذیرش قرار می دهند. همچنین پرسنل پذیرش به زبان های آلمانی، عربی، آذری، انگلیسی، فرانسوی و عربی تسلط کامل دارند.check in از ساعت 3 بعد از ظهر و check out نیز ساعت 12 ظهر انجام می گردد. اگر قصد دارید حیوانات خانگی خود را در سفر همراه کنید به این نکته توجه داشته باشید که امکان پذیرش این موجودات دوست داشتنی در هتل ماریوت با پرداخت مبالغ بیشتر فراهم شده است.


انواع اتاق های هتل ماریوت

هتل ماریوت دارای 259 اتاق می باشد که هر کدام دارای متراژ متفاوت، امکانات و چشم انداز های متنوعی را ارائه می نماید.


Deluxe Twin Room

اتاق دلوکس ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال را در محیطی با مساحت 29 متر مربع با امکانات 2 تختخواب سینگل فراهم کرده و چشم انداز شهر را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

Executive King Room

اتاق کینگ ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال را در محیطی به مساحت 38 متر مربع فراهم می کند و دارای 1 تختخواب دبل و منظره ای رو به شهر می باشد.


Deluxe Guest Room

این اتاق 27 متر مربع مساحت داشته و مناسب برای اقامت 2 بزرگسال است و از امکانات آن می توان به 1 تختخواب دبل و منظره رو به شهر اشاره کرد.


Premier Executive

این اتاق دارای مساحت 28 متر مربع، 1 تختخواب دبل و چشم انداز رو به شهر است.

Premier one Bedroom Suite

سوئیت 1 اتاق خوابه دارای مساحتی حدود 74 متر مربع همراه با 1 تختخواب دبل و چشم انداز رو به دریا برای اقامت 2 بزرگسال ظرفیت مناسبی را ایجاد می نماید.

Two Bedroom Suite

این سوئیت 2 اتاق خوابه 125 متر مربع مساحت داشته و دارای 2 تختخواب سینگل و و 1 تختخواب سینگل می باشد. چشم انداز این سوئیت رو به دریا بوده و ظرفیت مناسب برای اقامت 4 بزرگسال را ایجاد کرده است.



جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ماریوت

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی (city's nisantasi)

مرکز تجاری لوکس سیتیز نیشانتاشی در منطقه شیشلی، یکی از مناطق مرفه نشین استانبول واقع شده است. این مرکز خرید از لحاظ موقعیت جغرافیایی، فاصله بسیار نزدیکی با مراکز شهر و میدان تکسیم دارد. افراد خاص پسند معمولا به دنبال بهترین کالا ها از معروف ترین برند های بین المللی در خرید های خود هستند. عرضه انواع پوشاک، کیف و کفش زنانه و مردانه، عینک، ساعت، انواع اکسسوری، لوازم الکترونیکی، فروشگاه های آثار هنری و خدمات اسپا از مهم ترین امکانات این مجموعه خرید لوکس به شمار می رود. پارکینگ اختصاصی این مجموعه دارای بیشترین ظرفیت برای جای دهی تعداد بالایی از خودروهای بازدید کنندگان است.
اگر قصد خرید انواع لوازم الکترونیکی را دارید باید مد نظر قرار دهید که برند های معتبری همچون سامسونگ، تکنو و اپل در این مجموعه نمایندگی فروش محصول دارند. فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی با تنوع و کیفیت بالای کالا به مشتریان ارائه می گردد. 
13 کافه و رستوران در مرکز خرید سیتیز نیشانتاش وحود دارد که بخش اعظمی از آن را رستوران های زنجیره ای شناخته شده تشکیل داده اند که علاوه بر دکوراسیون و طراحی مدرن، گویای محصولاتی تراز اول هست که از نرخ فروش بسیار گران قیمت حکایت می کند.
همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می توانید از مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی بازدید کنید.

جواهیر مال استانبول (Istanbul Cevahir Shopping Mall)

جواهیر مال یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است که از 6 طبقه مجزا با فعالیت های تجاری متنوع تشکیل شده است. عمده فروش این مرکز خرید به کالاهایی همچون انواع پوشاک،کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، عینک و ساعت اختصاص می یابد. جواهیر مال طیف وسیعی از کالاها را با کیفیت و قیمت های مختلف، در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. درحین خرید بسیار دقت کرده و راجع به قیمت های اجناس از فروشگاه های مختلف تحقیق نمایید. برخی از عرضه کنندگان کالاهای برند، محصولات خود را بسیار گران به فروش می رسانند که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی گردند. جواهیر مال علاوه بر خرید، برای تفریح بازدید کنندگان نیز بهترین امکانات را در نظر گرفته است. سالن های Vip سینما با قابلیت پخش فیلم های سه بعدی، یکی از مدرن ترین مجموعه های تفریحی این بخش است و می تواند برای چند ساعتی سرگرم کننده و رضایت بخش باشد. پس از گردش در مجموعه و بازدید از فروشگاه های مختلف، فرصت بسیار مناسبی فراهم شده تا سری به کافه های جواهیر مال بزنید. نوشیدن یک فنجان اسپرسو داغ می توانند تا حد ممکن شما را سر شوق آورد. برای تکمیل جذابیت یک روز بی نظیر، چشیدن طعم فوق العاده بی نظیر غذا های محلی ترکیه در یکی از رستوران های جواهیر مال خاطره انگیز ترین اتفاق سفرتان را رقم خواهد زد.

بازار عتیقه فروشی فریکوی (Ferikoy Antique Market)

شهر استانبول سرشار از  فروشگاه هایی است که اغلب در فضای باز و بصورت هفته بازار برگزار می گردند. اجناس تاریخی از قبیل انواع ساعت، تلویزیون، سماورهای برنزی، رادیو، ظروف مسی، چراغ نفتی و کلیه اجناس عتیقه ای که شاید در هیچ کجا پیدا نشود را می توان در اینگونه بازار ها بیابید. فروشندگان کالا های خود را بصورت بساطی روی زمین پهن می نمایند که این روال از صبح زود تا غروب آفتاب ادامه می یابد. اگر هم قصد خرید نداشته باشید، بازار با تمامی کالاهای جور و واجورش می تواند چند ساعتی شما را سرگرم کند. سعی کنید با کمک یک شخص قابل اطمینان از این بازار ها خرید کنید. متاسفانه دیده شده برخی از فروشندگان از بی اطلاعی افراد گردشگرسوء استفاده کرده و یک وسیله خراب را به جای یک کالای با ارزش تاریخی به چندین برابر فروخته اند. اگر هم شناخت کافی داشته باشید، می توانید با کمی جستجو می توانید اجناسی را با ارزان ترین قیمت ها خریداری کنید.

موزه نظامی (Istanbul Military Museum)

موزه نظامی یکی از مجموعه های گردشگری استانبول است که توانسته تاریخ هزار ساله ارتش ترکیه را باجزئیات کامل نمایش دهد. این مجموعه گنجینه ای گران بها از انواع سلاح های نظامی با قدمت تاریخی بسیار زیاد، با هدف شناخت دستاوردها و رویدادهای جنگی از زمان حکومت عثمانی، در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهد. کلیه ادوات جنگی، اسلحه و مهمات، توپ های جنگی و تانک از مهم ترین تجهیزاتی است که در محوطه بیرونی موزه نگهداری می شوند. در تکمیل جذابیت این مجموعه برنامه های جذاب و سرگرم کننده ای مانند اجرای سرود های نظامی برگزار می گردد.

همه روزه به جز دوشنبه ها و سه شنبه ها از ساعت 9:00 الی 17:00 می توانید از این مجموعه بازدید نمایید.


موقعیت هتل ماریوت استانبول

برای دریافت موقعیت بر روی هتل ماریوت استانبول کلیک نمایید


چگونه می توان انواع تورها را در سریع ترین حالت رزرو کرد؟

برای مشاهده انواع تورها به همراه برنامه و تاریخ سفر می توانید به سایت www.gashteroyayi.com مراجعه کرده و جهت اخذ مشاوره از کارشناسان گشت رویایی و رزرو تور با شماره 02634109 تماس حاصل فرمایید.

www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران