آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل های نزدیک خیابان جمهوریت شهر وان

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی صدف

خیابان جمهوریت، قلب زندگی شهر وان است. این خیابان با شکوه و هیبت خود، هر ساله میزبان هزاران توریست از سراسر جهان می‌شود که به دنبال تجربه‌ی یک سفر منحصر به فرد هستند. جاده‌ی بسیار زیبا و کم نظیری که وان را از سایر شهرها متمایز می‌کند.

زیبایی خیابان جمهوریت، پنجره‌های دیدنی و مناظر مدهوش کننده اطراف است. هر گامی که در این خیابان برمی‌دارید، به شما اجازه می‌دهد که به دنیایی جدید و شگفت‌انگیز وارد شوید. اگر شما یک علاقه‌مند به فرهنگ و هنر هستید، از تمامیت موزه ها و گالری های هنری عبور کنید. اگر عاشق خرید هستید، فروشگاه‌های مدرن و بوتیک‌های فلان شهر را فراموش نکنید. و اگر برنامه‌ریزی تور خود را برروی یک تجربه تاریک‌تر و مرموز قرار می‌دهید، به قسمتی از شهر مراجعه کنید که پر از بازارهای عرق آوران و رستوران‌های باورنکردنی است.

اما جلوه‌ای خاص خیابان جمهوریت، کوچکی بزرگان تاریخی آن است. ساختمان‌های کلاسیک واقع در این منطقه، تمام ادبیات و حرفه هنرهایی که در این شهر رشد کرده، را در بر دارند. با گسترش تجارت و معماری شهر، ساختمان‌ها قدمت خود را حفظ کرده‌اند و هنوز هم به برجای خود ثابت وقار و تاریخ هستند. با گشتن در این خیابان، حسی از جاده‌ی اصیل وان را تجربه می‌کنید و به دنبالهی همان مفهوم اصیل می‌گردید.

تازه‌ترین اضافه شدن به این خیابان بلوک جدیدی است که حال و هوایش کاملا مدرن بوده و در آن هتل‌های بین‌المللی، رستوران‌های فرهنگ برجسته و فروشگاه‌های تجارتی مشهور قرار گرفته اند. این بخش جدید از خیابان جمهوریت می‌تواند به شما این امکان را بدهد که عطر هر دو جهان را با هم تجربه کنید. از یک طرف، تمامیت تاریخی و ثقه تاریخ را احساس کنید و از سوی دیگر، به اندازه‌ی کافی تعداد روز‌های خود را

لیست هتل های نزدیک به خیابان جمهوریت

هتل کنت

ارا گلد هتل وان

امپایر هتل تاور وان ترکیه

دابل تری بای هیلتون

gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران