آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل مارمارا تکسیم استانبول (The Marmara Taksim Hotel)

نویسنده : تیم تولید محتوا گشت رویایی

هتل 5 ستاره مارمارا تکسیم استانبول در منطقه بی اغلو واقع شده است. این هتل مسافت نزدیکی با مترو میدان تکسیم داشته و به همین جهت، دسترسی به تمام نقاط شهر با سهولت هر چه بیشتر انجام می گیرد. برای آن دسته از افرادی که با هدف خرید به ترکیه سفر می کنند مناسب خواهد بود. فرآیند بازسازی بطور کامل در سال 2014 انجام شده و در حال حاضر به عنوان یکی از هتل های کاملا لوکس و رده بالای استانبول محسوب می گردد که خدمات قابل توجهی را به مهمانان ارائه می نماید. هتل مارمارا تکسیم دارای 25 طبقه بوده و در مجموع 388 اتاق در دل خود جای داده است. در ادامه قصد داریم مطالب مفیدی از هتل مارمارا تکسیم در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.




اطلاعات کامل و رزرواسیون هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مارمارا تکسیم چه امکانات و خدماتی را ارائه می نماید؟

هتل مارمارا تکسیم یکی از گران قیمت ترین هتل های استانبول شناخته می شود و با توجه به این مورد خدمات و امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. پارکینگ اختصاصی هتل مارمارا تکسیم با ارائه ظرفیت بالا، برای آن دسته از افرادی که با اتومبیل شخصی سفر می کنند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود و بصورت کاملا رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

استانبول یکی از مقاصد گردشگری برتر جهان شناخته شده و بهترین اماکن تاریخی و تفریحی را در خود جای داده است. اگر به پیاده روی علاقه مند هستید، قدم زدن در حوالی میدان تکسیم، خیابان استقلال و بازدید از فروشگاه های متعددی که در این نقطه از شهر واقع شده می تواند برایتان جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد. نشاط و سرزندگی، از روحیه فوق العاده بالای مردم این شهر حکایت می کند که با آغوش باز پذیرای گردشگرانی هستند که برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم، به کشور ترکیه سفر می کنند.

استخر روباز یکی از مناسب ترین امکانات هتل در فصول گرم سال می باشد. همچنین استخر سرپوشیده به همراه خدمات کامل اسپا و ماساژ در اختیار مهمانان قرار می گیرد. مرکز تناسب اندام هتل به پیشرفته ترین دستگاه ها مجهز شده و برای آن دسته از افرادی که در سفر هم از انجام تمرینات ورزشی غافل نمی شوند محیط مناسبی را فراهم کرده است. 

گشت و گذار و بازدید از تمام اماکن گردشگری استانبول در مدت یک روز انجام پذیر نخواهد بود، و به مدت زمان بیشتری احتیاج خواهید داشت. پس از گردش های هیجان انگیز شهری، یک ماساژ کامل و بی عیب و نقص می تواند خستگی را از تن بیرون کند. بانوان عزیز می توانند با پرداخت مبالغ بیشتر از انواع خدمات آرایشی و زیبایی هتل مارمارا تکسیم بهره مند شوند. مدیر مجموعه، با در نظرگرفتن شرایط بسیار خاصی که ممکن است برای زوج های دارای فرزند ایجاد شود، محیطی با امنیت بالا برای نگهداری از کودکان اختصاص داده است.

تمام بخش های هتل از جمله لابی و اتاق ها به اینترنت پر سرعت مجهز شده و این امکانات بصورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. خشکشویی هتل، خدماتی مانند شستشو و اتو کشی البسه را در قبال دریافت مبالغ بیشتر انجام خواهد داد. باجه هایی در بخش لابی هتل تعبیه شده تا در کم ترین زمان، ارز مورد نیازتان را تبدیل نمایید.

برخی از افراد حجم بسیار زیادی از وسایل را در چمدان های مختلف حمل می کنند، به همین جهت، هتل مارمارا تکسیم فضای مناسبی به منظور نگهداری از چمدان ها در نظر گرفته و این خدمات را بصورت رایگان ارائه می نماید. هتل مارمارا تکسیم کلیه خدمات پذیرش از مسافران را بصورت 24 ساعته ارائه می نماید. پرسنل پذیرش هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، اسپانیایی و عربی تسلط کامل دارند.

اجاره خودرو یکی دیگر از امکانات برجسته هتل مارمارا تکسیم، با پرداخت مبالغ اضافه در اختیار مسافران قرار می گیرد. جهت تامین رفاه و آسایش مهمانان، اتاق هایی برای استعمال سیگار در نظر گرفته شده تا افراد بدون ایجاد کوچکترین مزاحمت بتوانند از آن استفاده نمایند. سالن همایش هتل، برای افرادی که قصد برگزاری جلسات اداری و کنفرانس های علمی و آموزشی را دارند، ظرفیت و محیط کاملا مناسبی را ایجاد کرده است.

بهترین زمان بازدید از برج گالاتا، همه روزه از ساعت 9 الی 19 در نظر گرفته شده است.


انواع اتاق های هتل مارمارا تکسیم

Deluxe Double Room

این اتاق دو نفره، ظرفیت مناسبی را برای اقامت 2 بزرگسال در محیطی با مساحت 27 متر مربع همراه با 1 تختخواب دبل، در اختیار مهمانان قرار می دهد.

Club Room

این اتاق ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال را در فضایی به مساحت 30 متر مربع همراه با 1 تختخواب دبل و چشم انداز رو به دریا در اختیار مهمانان قرار می دهد.

Corner Double Room

این اتاق ظرفیت اقامت برای 2 بزرگسال را در محیطی به مساحت 20 متر مربع با ارائه 1 تختخواب دبل و منظره ای رو به دریا ایجاد کرده است.

Family Suite

سوئیت خانوادگی 49 متر مربع مساحت داشته و ظرفیت مناسب برای 2 بزرگسال با ارائه یک اتاق خواب و یک تختخواب دبل و یک مبل تختخواب شو ایجاد می کند. چشم انداز اتاق رو به شهر می باشد.

Flying Carpet Suite

این اتاق ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال را در فضایی به مساحت 65 متر مربع همراه با 1 تختخواب دبل و چشم انداز رو به دریا ارائه می نماید.

Two Bedroom Family Suite

این سوئیت خانوادگی دارای، دو اتاق خواب، 70 متر مربع مساحت، 2 تختخواب دبل و یک مبل تختخواب شو به همراه منظره دریا


جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل مارمارا تکسیم


برج گالاتا (Galata Tower)

برج گالاتا به عنوان یک بنای تاریخی و نماد های اصلی شهر استانبول محسوب می گردد. امپراتور بیزانس با هدف دیدبانی و نظارت از تنگه بسفر دستور ساخت این برج را صادر کرد و سپس در سال 1348 میلادی آماده بهره برداری شد. این بنای با شکوه در ابتدا به برج مسیح معروف بوده و در طی ادوار مختلف به منظور کاربردهای مذهبی و نظامی مورد استفاده قرار می گرفت.

این برج تاریخی از نظر موقعیت در محله گالاتا و نزدیک به ساحل کاراکوی و پل گالاتا قرار گرفته است. ارتفاع برج 67 متر برآورد شده و از سه بخش ورودی، رستوران و دیدبانی تشکیل شده است. برج گالاتا به آسانسور مجهز می باشد که با استفاده از آن دسترسی به طبقات بالا به آسانی انجام می گردد و همچنین امکاناتی از قبیل رستوران، کافی شاپ و فروشگاه به همراه وای فای رایگان در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.

موزه معصومیت (The Museum of Innocence)

این موزه به عنوان یکی از متفاوت ترین جاذبه های گردشگری استانبول، از رمان معروف موزه معصومیت اثر اورهان پاموک نوسیده ترک تبار برگرفته شده است. عشق میان کمال و فسون که از دو طبقه اجتماعی متفاوت هستند، نویسنده را به خلق یک فضایی خلاقانه تشویق می کند. شکاف میان زندگی مدرن و سنتی که اقشار مختلف مردم جامعه با آن دست و پنجه نرم می کنند، به کمک اشیایی که به آن هویت داده اند، جزئیات دقیق تری را به مخاطب القا می کند.

نویسنده برای محقق کردن اهداف خود، فضایی شبیه به آنچه در عالم خیال  تصور می کرده، ایجاد می کند. به این ترتیب با خرید یک خانه قدیمی تا حد امکان، خود رابه واقعیت نزدیک می کند. روایت داستان با استفاده از اشیاء برای بازدید کننده قابل درک بوده و ارتباط میان شخصیت های قصه به بهترین شکل نمایش داده شده است. قهرمان داستان، سعی در حفظ گذشته اش دارد، اشیایی که حول محور اتفاقات شکل گرفته اند را جمع می کند و هر کدام را به یادگار نگه می دارد تا بتواند با هر یک از آنها همزاد پنداری نماید.

این موزه در محله چوکور جومای استانبول قرار گرفته که به عنوان یک قطب اقتصادی قدرتمند در دوران حکومت عثمانی شناخته می شد. برای بازدید از موزه ملزم به تهیه می باشید که مبلغ 50 لیر به ازای هر فرد بزرگسال، در نظر گرفته شده است. همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 10 الی 17 می توانید از موزه بازدید کنید.

کاخ دولما باغچه (Dolmabahce Palace)

یکی از برجسته ترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول محسوب می شود و پیشینه غنی و قدمت تاریخی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. این کاخ به عنوان بزرگترین کاخ سلطنتی ترکیه شناخته می شود و از زمان شکل گیری حکومت عثمانی به عنوان محل زندگی پادشاهان این حکومت مورد استفاده قرار گرفته است.

قدم زدن در فضای این کاخ سلطنتی و طراحی داخلی که به وسیله فرش های ابریشم، مبلمان کلاسیک و لوستر های گران قیمت که برای چیدمان دکوراسیون آن از روش های بسیار خاصی بهره گرفته شده است، نظرتان را جلب خواهد کرد.

کاخ دولما باغچه به دستور سلطان عبدالمجید، در سال 1851 ساخته شد. این کاخ در امتداد ساحل بسفر قرار گرفته و برای ساخت آن حدود 10 سال زمان صرف شده است. امروزه به عنوان یکی از پربازدیدترین موزه های ترکیه، مورد توجه افراد علاقه مند به رویدادهای تاریخی قرار گرفته است.

با استفاده از حمل و نقل عمومی، می توانید به این کاخ دسترسی پیدا کنید. استفاده از تراموا یکی از ارزان ترین راه های دسترسی به جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می گردد، به نحوی که با سوار شدن در مسیر باغجی لار - کاباتاش می توانید در کمتر از 10 دقیقه به کاخ دولما باغچه برسید.

همه روزه می توانید از ساعت 9 الی 16 از کاخ دولما باغچه بازدید نمایید.



موقعیت هتل مارمارا تکسیم

برای مشاهده موقعیت بر روی The Marmara Taksim Hotel کلیک نمایید.


چگونه می توانیم انواع تورها را در آژانس مسافرتی گشت رویایی رزرو کنیم؟

با مراجعه به سایت www.gashteroyayi.com می توانید اطلاعاتی مانند نرخ و تاریخ انواع تورهای گردشگری را به همراه اطلاعات دقیق در مورد هتل ها مشاهده نموده و در صورت لزوم جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو تور با شماره 02634109 تماس حاصل فرمایید.

www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران