آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل سه ستاره بلا در ارمنستان ایروان (Bella Hotel)

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی

هتل بلا یک هتل سه ستاره در مرکز شهر است که حدود 15 دقیقه پیاده تا میدان جمهوری فاصله دارد.این هتل در نزدیکترین فاصله (حدود 3 دقیقه پیاده روی) به کلیسا جامع سنت گریگور واقع شده است، تا بازار سنتی ایروان(گومی شوکا) حدود 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. فاصله هتل بلا تا فرودگاه بین المللی ایروان با ماشین حدود 20 دقیقه است. از امکانات هتل می توان به اینترنت و پارکینگ رایگان , شاتل فرودگاه , آسانسور , رستوران و بار , سالن ورزشی , اتاق کنفرانس , نمازخانه , اتاق بازی و نگهداری از کودکان , خشکشویی و اتوکشی ,استخر سرپوشیده , حمام ترکی , سونا و جکوزی , صندوق امانات و صرافی میتوان اشاره کرد. در ادامه این مقاله از مجله گردشگری گشت رویایی درباره امکانات، دسترسی ها و سایر ویژگی های هتل بیشتر میخوانیم.

معرفی، عکس و امکانات هتل بلا در ایروان ارمنستان

امکانات و خدمات عمومی هتل بلا ایروان

رستوران هتل انواعی از غذاهای گیاهی و دریایی و غذاهای محلی ارمنی را برای مهمانان طبخ می کند .همچنین در فضای سبز هتل محلی برای گریل کردن غذاهای کبابی برای میهمانان در نظر گرفته شده است. هتل بلا امکان ورود حیوانات خانگی(با پرداخت هزینه جزئی)را به مسافران می دهد. کارکنان هتل به زبان های ارمنی , انگلیسی , روسی و تا حدودی گرجی تسلط دارند. 

نمای ساختمان هتل بلا در شهر ایروان در کشور ارمنستان در یک روز لبری . این هتل یک هتل سه ستاره است.

هتل بلا دارای 13 اتاق با تایپ های دو تخته , سه تخته و چهار تخته همچنین اتاق ویژه معلولین می باشد. امکانات کلی هتل: رستوران-سرویس شاتل-دلیوری-شاتل فرودگاه-تهویه مطبوع -گرمایش -بسته ناهار-اتاق های ضد صدا-اتاق های سیگار ممنوع-روزنامه-سرویس اتاق-فامیلی روم-خدمات ویژه برای مهمانان معلول-تراس-حمام بخار ترکی -کرایه ماشین-سالن زیبایی مو-مطبوعات-سرویس شاتل-نماز خانه-حمام ترکی و بخار-دلیوری غذا و سوپرمارکت-کازینو-شاتل فرودگاه


معرفی انواع اتاق های هتل بلا ایروان

به طور کلی اتاق های هتل ایروان را به 5 دسته می توان تقسیم بندی کرد:

1-Twin room with balcony

به صورت کلی دو تخت خواب پیش فرض در این اتاق قرار داده شده است و بیشترین ظرفیت برای این اتاق 2 نفر است. مساحت هر اتاق تقریبا 30 متر است و مناسب برای 2 بزرگسال و یک کودک می باشد.از امکانات این اتاق می توانیم به قسمت غذا خوری و کتری برقی و همچنین اتاق دو قلوی دارای بالکن اشاره کنیم.

2-Double room with private bathroom

به صورت کلی یک تخت خواب بزرگ پیش فرض در این اتاق قرار داده شده است و بیشترین ظرفیت برای این اتاق 2 نفر بزرگسال است. مساحت هر اتاق تقریبا 30 متر است و مناسب برای 2 بزرگسال بدون کودک می باشد. امکانات این اتاق شامل کتری برقی، قسمت نشینمن و تهویه مطبوع است.


3-Large double or twin room

بیشترین ظرفیت افرادی که در این تاق می توانند اقامت کنند 3 نفر بزرگسال به همراه یک کودک است. تختخواب هایی که به صورت پیشفرض در اتاق های دوقلو چیده شده اند شامل: یک تخت خواب 1 نفره و یک تختخواب کینگ (بزرگ) است. مساحت تقریبی اتاق 35 متر است و این اتاق دوقلو شامل تلویزیون صفحه تخت،تهویه مطبوع و ورودی اختصاصی است.

اتاق بزرگ یا اتاق دو قلو twin room  در هتل سه ستاره بلا با دیوار های قرمز رنگ و کمد های چوبی

4-Superior triple room

ماکزیمم ظرفیت برای اتاق های سه تخته سه نفر بزرگسال است. تعداد تختخواب هایی که در این اتاق قرار داده شده اند شامل: 1 تختخواب پیش فرض، 1 تخت خواب تک نفره، و تخت خواب کامل است. مساخت اتاق 40 متر مربع و مناسب برای اقامت سه نفر بزرگسال می باشد. از امکانات این اتاق می توانیم به بالکن و ناهار خوری و ورودی اختصاصی اشاره کنیم.

اتاق هتل بلا در شهر ایروان برای اقامت گردشگران همراه با بالکن و میز ناهارخوری

5-Family suite

از میان تمام اتاق هایی که تا کنون آن ها را معرفی کردیم، اتاق خانوادگی بیشترین ظرفیت را دارد. ظرفیت این اتاق 4 نفر بزرگسال است. تخت خواب پیشفرض اتاق2 عددو یک تختخواب تک نفره و یک تخت کویین است. مساحت اتاق 44 متر مربع است. این اتاق دارای بالکن و سالن ناهار خوری و ورودی خصوصی است.



لوکیشن، آدرس و موقعیت مکانی هتل بلا ایروان، ارمنستان

لوکیشن هتل بلا در ارمنستان:

6 Yervand Kochar St, Yerevan 0018, Armenia 

شماره تماس: 37410548883+ 

اماکن گردشگری و پر رفت آمد نزدیک به هتل بلا:

کلیسای سنت گریگو ایروان 

موزه معماری تامانیان 

میدان جمهوری ایروان 

مسجد آبی ایروان 

میدان آزادی ایروان 

 نزدیک ترین مراکز خرید به هتل ایروان: 

مرکز خرید تشیر ایروان 

بازار گومی شوکا 

مرکز خرید روسیا ایروان 

بازار ورنیساژ ایروان 

گوم مارکت


رزرو سریع و راحت هتل سه ستاره بلا ایروان از کارگزار (آژانس مسافرتی گشت رویایی)

انتخاب و رزرو بهترین هتل برای اقامت در ارمنستان با توجه به سلیقه شما. برای اینکه بهترین و راحت ترین انتخاب را داشته باشید، ما طیف وسیعی از گزینه های سفر را در تاریخ های متفاوت در اختیار شما قرار داده ایم. جهت رزرواسیون همین حالا با کارشناسان ما در آژانس گشت رویایی نماس حاص نمایید. شماره تماس: 02634109 تور وان ارمنستان با شرایط عالی قیمت تور ارمنستان و رزرواسیون هتل با توجه به نوع پرواز و یا اتوبوس وی آی پی، زمان رفت و برگشت و هتلی که انتخاب می کنید، متغیر است. آژانس گشت رویایی کارگذار و ارائه دهنده بهترین خدمات برای سفر های خارجی و داخلی است.


نزدیک ترین رستوان ها به هتل بلا

هتل ام بی ام ایروان 

آنی سنترال این 

هتل ناچو 

هتل سیلاچی


نزدیک ترین هتل ها به هتل بلای ایروان

Tufenkian 1.1k.m Yerevan Place 1.1k.m Best Western Congress 1.3k.m Ramada 1.5k.m

قیمت رزرو هتل بلا در ارمنستان 1403

قیمت رزرو هتل با توجه به زمان و نوع اتاق متغیر است. جهت کسب جدیدترین اطلاعات از قیمت هتل در ارمنستان و استعلام همین حالا با کارشناسان ما در گشت رویایی تماس حاصل نمایید. شماره تماس جهت مشاوره رایگان: 02634109


نظرات کسانی که در هتل سه ستاره بلا اقامت داشتند (نقاط ضعف و قوت هتل)

موارد زیر گزارش کلی از نظرات کسانی است که در سال گذشنه در هتل بلا اقامت داشتند. 

مزایا: 

- موقعیت مکانی زیبا در نزدیکی مترو و در فاصله چند قدمی مرکز 

- پرسنل خوب و محترم قیمت اقتصادی و کیفیت خوب 

-اتاق جادار و راحت با تمام وسایل مورد نیاز 

- ملحفه تمیز و تازه موقعیت مکانی مناسب با یک کافه در نزدیکی 

- پرسنل خوش برخورد

-اتاق ساکت 

 معایب: 

-فقط دو سوکت برای کل اتاق 

-اتاق ممکن است به دلیل بازسازی "قدیمی" به نظر برسد 

-عدم وجود چراغ خواب/چراغ مطالعه در اتاق


www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران